تهیه کیک بادامی خوش طعم و لذیذ برای عصرانه

تهیه کیک بادامی خوش طعم

طرز تهیه کیک بادامی لذیذ مجلسی

کیک بادام یکی از کیک های بسیار خوش طعم و لذیذ بین المللی است که معمولاً برای عصرانه سرو می شود. طعم کیک بادام به گونه‌ای است که با مزاج بیشتر افراد سازگاری دارد. خیلی کم پیش می آید که فردی با خوردن کیک بادام از طعم و مزه آن لذت نبرد. نحوه پخت و تهیه کیک بادامی به قدری ساده است که حتی شما در کمترین زمان ممکن می توانید آن را در منزل تهیه کنید. قطعاً کیکی که در منزل تهیه می شود، طعم بسیار متفاوتی دارد و بسیار هم لذیذ است. در این مقاله قصد داریم به بررسی طرز تهیه کیک بادام یخوشمزه مجلسی بپردازیم. اگر شما هم تمایل به تهیه این کیک دارید با ما همراه باشید تا با روشی ساده، خوشمزه ترین کیک را برای عصرانه آماده کنید. توجه داشته باشید که بادام علاوه بر طعم و مزه بسیار خاص و منحصر به فردی که دارد، بسیار هم مغزی است. بادام مورد استفاده شده در کیک بادام قوت و انرژی بسیار بالایی را در شما ایجاد می کند که می توانید به تمام کارهای خود با انرژی کامل برسید . در ادامه با ما همراه باشید تا به طرز تهیه این کیک خوشمزه بپردازیم.

 

 

 مواد لازم برای طرز تهیه کیک بادام خوشمزه مجلسی

پرک بادام سه قاشق غذاخوری

تخم مرغ   4 عدد

پودر بادام درختی ۱۰۰ گرم

کره ۲۰۰ گرم

آرد سفید ۱۷۰ گرم

شکر ۱۵۰ گرم

وانیل و نمک یک چهارم قاشق چایخوری

بکینگ پودر ۱ قاشق چایخوری

 

طرز تهیه کیک بادامی خوشمزه

 

طرز تهیه کیک بادامی

در ابتدا باید به سراغ تخم‌ مرغ ها بروید و آن ها را همراه با شکر و وانیل حدود ۱۰ دقیقه با همزن هم بزنید. توجه داشته باشید که مواد باید کاملاً حجیم و کرمی رنگ شوند. زمانی که تغییر رنگ را احساس کردید بیکینگ پودر و نمک را به همراه آرد مخلوط کنید و این مواد را سه مرتبه الک کنید. این مواد را در طی سه مرحله به آرامی به تخم مرغ ها اضافه کنید . در این قسمت دیگر نباید از همزن استفاده کرد به همین علت همزن را کنار می‌گذاریم و با استفاده از یک لیست که مواد را به حالت دورانی از پایین به بالا هم می زنیم. توجه داشته باشید که این نوع هم زدن بسیار اهمیت دارد و برای این است که پف تخم مرغ ها نخوابد. در این مرحله پودر بادام و کره ذوب شده را به آرامی به مواد خود اضافه می کنیم  و دوباره مواد را کاملاً با یکدیگر مخلوط می‌کنیم تا کاملاً یکدست شوند.  نوبت به تنظیم درجه حرارت فر است است که باید بر روی ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم شود. با رعایت این نکات می توانید به تهیه کیک بادامی بپردازید.

قالب مورد نظر خود را بردارید و آن را با کاغذ روغنی کاملا پوشش دهید یا می توانید یک یا دو برگه را روغن چرب کنید و سپس برکف ظرف پهن کنید. در این بخش می توانید مایع کیک را بر روی ظرف بریزید. در مرحله بعدی قالب را کاملاً صاف می کنیم آن را چندین بار به سطح کار می‌کوبیم. حتما برای شما سوال است که چرا این کار را انجام می‌دهیم؟ در واقع باید بدانید که این کار برای از بین بردن حباب های اضافی بین مایه کیک است. آنها باید خلال بادام و یا پرک بادام را با مقداری آرد مخلوط کنید و سپس آن را بر روی مایه کیک بچینید. توجه داشته باشید که نوع چیدمان هم کاملا سلیقه ای است سپس می توانید ظرف را در طبقه وسط فر قرار دهید تا کیک شما آماده سرو شود. زمانی که  کیک شما آماده شد بهتر است در دمای اتاق قرار دهید تا کمی سرد شود و در نهایت هم با سلیقه خود آن را برش دهید.

کیک که بادام را می توان صبحانه و یا عصرانه با چای یا قهوه میل کرد. قطعا اگر شما هم تنها یک بار به تهیه کیک بادام بپردازید، برای همیشه عاشق طعم و مزه آن می شوید.

 

 

  نکاتی در مورد کیک بادامی لذیذ برای تهیه کیک بادامی خوشمزه

  • می توانید از خلال بادام و یا تکه های خرد بادام استفاده کنید.
  • نوع هم زدن کیک بسیار اهمیت دارد. باید به گونه ای این کار را انجام دهید که کف تخم مرغ به هیچ عنوان نخوابد.
  • اگر می خواهید کیک شما طعم و مزه کاکائویی بگیرد، کمی پودر کاکائو هم به مواد خود اضافه کنید.

 

خرید خلال بادام از سایت پستر

همانطور که در بالا توضیح داده ایم، برای تهیه کیک بادامی خوشمزه می توانید از بادام های ریز شده و یا خلال بادام و یا حتی پرک بادام استفاده کنید. البته باید بدانید بیشتر افراد از خلال بادام برای تهیه این نوع کیک استفاده می کنند. برای تهیه خلال بادام حتما از سایت ها و مراکز کاملا مطمئن و با سابقه خرید خود را انجام دهید. تازگی و طعم خلال بادام در مزه اصلی کیک شما بسیار اهمیت دارد. به همین علت توصیه می‌شود تا خلال بادام را را از معتبرترین سایت ها و فروشگاه ها تهیه کنید. سایت پستر یکی از سایت های بسیار معتبر و با سابقه در زمینه فروش خشکبار است. برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتری وارد سایت مجموعه پستر شوید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. خلال بادام از آن دسته از موادی است که در بسیاری از غذاها و دسر‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. حتی اگر از مواد اولیه الزامی هم در غذاها و دسرها نباشد برای تزیین آنها گزینه بسیار خوبی است است که می تواند جذابیت و طعم و مزه دسر شما را بسیار متفاوت کند. توجه داشته باشید که تمامی خرید های بالای ۳۰۰ هزار تومان از این مجموعه برای شما به صورت رایگان ارسال می‌شود.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفید در مورد طرز تهیه کیک بادامی به دست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Please leave your valid email address below.
Open chat
واتس اپ
سلام
نیاز به کمک داشتید؟