1-ضمن سپاس از حسن توجه شما ،جهت سفارش کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و سپس وارد سبد خرید شوید.

 

2-در این قسمت میتوانید محصولات انتخاب شده را رویت و در صورت لزوم مقادیر را تغییر دهید . همچنین در قسمت توضیحات میتوانید خواسته های خود را در خصوص نوع بسته بندی هر محصول از نظر وزنی ذکر نمایید . در انتها با کلیک بر روی *خرید خود را نهایی کنید* وارد مرحله بعدی گردید.

 

3-در این قسمت آدرسی که میبایست خرید شما ارسال گردد را اضافه نمایید . پس از انتخاب آدرس ،در پایین صفحه پس از انتخاب شیوه ارسال و توجه به نکات نوشته شده در خصوص ارسال سفارشات در این قسمت ،با کلیک بر روی *ثبت اطلاعات و ادامه خرید* وارد مرحله بعدی گردید

 

4-در این قسمت لیست سفارشات ،مبلغ خرید شده و همچنین آدرس ارسال سفارش را مشاهده خواهید کرد . در صورت صحیح بودن موارد ذکر شده ،با کلیک بر روی *ثبت اطلاعات و ادامه خرید* وارد مرحله بعدی گردید

 

5-در این قسمت میبایست شیوه پرداخت انتخاب گردد . شیوه پرداخت برای سفارشات مربوط به رفسنجان به دو صورت پرداخت اینترنتی و پرداخت درمحل میباشد و برای سایر شهرستانها تنها بصورت پرداخت اینترنتی مقدور است . پس از انتخاب شیوه پرداخت ،در پایین صفحه با کلیک بر روی *پرداخت و تکمیل خرید* در صورت انتخاب *پرداخت اینترنتی* وارد درگاه بانک خواهید شد و یا در صورت انتخاب *پرداخت در محل* مراحل خرید شما تکمیل خواهد گردید

 

6-در صورت بروز هرگونه مشکل در هر یک از مراحل خرید میتوانید با شماره های مدیریت و پشتیبانی سایت که در پایین تمامی صفحات مراحل خرید قید گردیده است تماس حاصل نمایید .